Τρίτη, Δεκεμβρίου 04, 2007

STOP NUCLEAR BOMBS, ΟΡΕ, ΔΙΟΤΙ ΕΙΜΕΘΑ ΕΙΣ ΚΡΙΣΙΜΟΝ ΗΛΙΚΙΑΝ !
Το μέλλον, το δικό μου τουλάχιστον μέλλον, προδιαγράφεται στο χρώμα του αμέθυστου. Του μη-μεθυσμένου, δηλαδή.
Αδιανόητα πράγματα συμβαίνουν γύρω μας.
Σάββατο προς Κυριακή εβγήκα ο φτωχός εν Εξαρχείοις, και άθλιός τις βομ-βάρμαν, αντίς να σεβαστεί την ηλικία μου και την αγωνίαν μου δια το μέλλον του έθνους, με ετσάκισε διά του βομβαρδιστικού παλιο-ποτού του. Ομιλούμε, έχασα το φως μου. Δεν υπερβάλλω. Ούτε πιτσιρικάς δεν είχα πάθει τέτοια ζημνιά. Με ένα-δυο ποτάκια... Τι μπορεί να μου έδωσε να πιώ (και το ήπια, ο τριμάλθαξ...)
Τι τραβάει ο άνθρωπος εν τοις γεράμασί του, εάν πέση εις τας χείρας βομ-βαρ-δυστών...

Κακήν-κακώς εσύρθην εις την οικίαν μου, εκοιμήθην βαρύτατα, και ότε ήνοιξα τους οφθαλμούς μου, ήνοιξα και την τηλεόραση ο πτωχός, πλην έπεσα πάνω εις το βίνδεοκλίπ των -κατά τα άλλα συμπαθεστάτων- "Rammstein", υπό τον τίτλον "Mann Gegen Mann" και μιλάμε εκόντεψα να γελάσω και να κλάψω ταυτοχρόνως, με έπιασε μια κατάθλιψη, γιατί ορέ συ να έρχεται η κακογουστιά να αποτελειώσει το έργο του βομβαρδιστού-βομ-βάρμαν? Πως μας επλημμύρισεν τόση πλέον κακογουστιά?
Ω, θεοί, σε τι κόζμον ζω, ο τάλας εγώ?
Και ναι μεν εγώ παιδιά δεν έχω, ωστόσο, ορισμένοι άλλοι έχουσι παιδιά.
Τους καλώ να τα προσέχουν, ότι αι ημέραι εισίν πονηραί.
Ήτοι, να τα προμηθεύουν με ποτό από το σπίτι, ώστε να έχουσι το κεφάλι των ήσυχον. Διότι μιλάμε, θα τα θερίσουν τα παιδιά οι κερατάδες με τα κωλοποτά των...
Και επίσης, να απαγορευθώσι δια νόμου τα βινδεοκλίπια εις τους Rammstein. Ας μείνουν εις τα τραγούδια, δεν είναι ανάγκη να τα βινδεοκλιπούν κιόλας...

Τι να πω...
Μιλάμε, τα έχω πάρει πολυτρόπως... Και θα ιδρύσω κίνημα ενάντια εις την περιρρέουσα καφρίλα...

2 σχόλια :

  1. Ξεκίνα το το κίνημα, κι είμαι κι εγώ έτοιμος να κινήσω μαζί σου.

    Για τους άλλους δεν ξέρω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φοβερόν βίδεον!

    Γεμάτο κοινωνικά μηνύματα!

    (Άμα έχεις πιεί και κάνα δυό μπόμπες τα πιάνεις πιο έυκολα)

    Προτείνω να υποτιτλισθεί και να χρησιμοποιηθεί στην εκστρατεία αφοπλισμού των μπαρζζζζζ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Mi-la-re,
mi-la-re-si