Κυριακή, Ιανουαρίου 10, 2010

ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ, ΜΑΚΑΡΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ

Χαμπάρι δεν είχα πάρει για τη μπόμπα που έσκασε απόξω απ' τη Βουλή -στην καρακοσμάρα μου εγω, μακριά από τηλεοράσεις και τέτοια ποταπά πράγματα, είπα σήμερα το πρωί να ανέβω σ' ένα ύψωμα προκειμένου να συναντήσω κάτι ψυχές.

Κατεβαίνοντας αργότερα, λοιπόν, σαν να μου δημιουργήθηκε η εντύπωση έως πεποίθηση ότι είδα περισσότερο χαμογελαστό κόσμο απ' ό,τι συνήθως. Δεν μπορώ να καταλάβω σε τι οφείλεται το αυξημένο χαμόγελο.

Εν τω μεταξύ έχω κάτσει εδώ πέρα να διαβάσω από το Βαθύ Κόκκινο, το χτεσινό κειμενάκιον που αφορά το γεγονός ότι "η Ελλάδα έχει σχεδόν 10πλάσιο αριθμό ΜΚΟ από τη Γερμανία, δείχνοντας ότι ορισμένοι συμπολίτες μας είτε έχουν αυξημένες ανθρωπιστικές, περιβαλλοντικές ή πολιτιστικές ανησυχίες, είτε έχουν βρει έναν ωραίο τρόπο για να τσεπώνουν γρήγορα και εύκολα δημόσιο χρήμα".
Το συστήνω προς προβληματιζμόν (κλικ εδώ).

Εν τω μεταξύ, τυχερέ μου αναγνώστη, τι σου'χω - τι σού'χω!!!!

Tip για κυριακάτικη χαλάρωση:

Κάτσε μπροστά σε έναν καθρέφτη κρατώντας δίπλα στο πρόσωπό σου μια εφημερίδα που να δείχνει ένα κείμενο -όχι φωτογραφία, πληζ.
Κοίτα πρώτα τον εαυτό σου και κάνε την εξής σκέψη:

Α, τι ωραία, βλέπω τον εαυτό μου όπως είναι! Με βλέπω στον καθρέφτη, βλέπω αυτό που βλέπουν όσοι με βλέπουν! Είμαι ευτυχής επειδή ξέρω πώς είμαι και πώς φαίνομαι!

Ύστερα κοίτα την εφημερίδα και προσπάθησε να διαβάσεις από τον καθρέφτη τι γράφει. Σιγά μην τα καταφέρεις.

Συνωφρυωμένος πες:
Γαμώτο, την εφημερίδα δεν μπορώ να τη διαβάσω, τη βλέπω ανάποδα στην καθρέφτη! Επομένως, κι εμένα με βλέπω ανάποδα στην καθρέφτη, επομένως στον καθρέφτη ΔΕΝ βλέπω αυτό που οι άλλοι βλέπουν όταν με βλέπουν -γιατί αν είχα έναν απέναντί μου, θα μπορούσε να διαβάσει την εφημερίδα. Οπότε, το κέρατό μου μέσα, τι βλέπουν οι άλλοι όταν με βλέπουν -και πότε θα το δω κι εγώ?

Συνοδεύεται από το άσμα του Μπαγιαντέρα:

Ένας καθρέφτης στην ψυχή μου είναι κρυμμένος
που φαντασία τονε λένε οι πολλοί
κι όταν συμβαίνει να σε σκέφτομαι θλιμμένος
στο κρυσταλλένιο του σε βρίσκω το γυαλί.
Ένας καθρέφτης που όλοι λένε λογισμό.
Που ζωντανεύει όσα θέλω να ξεχάσω.
Άχ, ας μπορούσα στο μεγάλο μου καημό
σε χίλια δυό κομμάτια να τον σπάσω.
Ένας καθρέφτης ό,τι έχασα μου φέρνει.
Είν' η ανάμνηση πως πάλι ζω ξανά
κοντά σ' εσένα μια ζωή ευτυχισμένη
που μπρος τα μάτια μου σαν όνειρο περνά.
Ένας καθρέφτης που όλοι λένε λογισμό.
Που ζωντανεύει όσα θέλω να ξεχάσω.
Άχ, ας μπορούσα στο μεγάλο μου καημό
σε χίλια δυό κομμάτια να τον σπάσω.

15 σχόλια :

  1. Τι μου έκανες τώρα! Πήρα λοιπόν την εφημερίδα μου, πήγα στον καθρέφτη, κοίταξα και μάντεψε τί έγινε; Όχι μόνο τα διάβασα όλα μια χαρά ΑΛΛΑ τα κατάλαβα κιόλας! Ακόμα και τα πολιτικά και οικονομικά άρθρα. Σύμφωνα με τα λεγόμενά σου πρέπει να είμαι ανάποδη! Αμάν βρε πρκλς με τον καλό λόγο στο στόμα είσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κλαψ!!! Σνιφ!!! Λυγμ!!! Δηλαδή αν δεν είσαι εσύ ανάποδη, παίζει το ενδεχόμενο να είμαι εγώ ο ανάποδος???
    :-(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πήγα στον καθρέφτη και σκιάχτηκα αδερφέ.
    Έλα κανένα βραδάκι μετά τις 7 εδώ http://simplemanradio.listen2myradio.com/ μαζεύονται κάμποσοι αμαρτωλοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ναι αμέ!!!!! Αμα πρόκειται για σύναξη αμαρτωλών, πως να πω όχι?
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να δυσκολέψω λίγο το πρόβλημα με τον καθρέφτη, καλέ μου πρκλς. Μπορείς να μου πεις γιατί ο καθρέφτης αντιστρέφει το δεξιά με το αριστερα, αλλά όχι το πάνω με το κάτω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Πρκλς
    Αυτό ματα-ξανα πες το και πάλι! Ναι είσαι ανάποδος! Και άλλα πολλά :)


    @Φώντας
    Καλό το πρόγραμμα, αλλά έτσι είναι η αμαρτία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. *Erevos, σα να μου φαίνεται ότι έχουμε τις ίδιες πηγές στους προβληματισμούς μας... Θα ήταν το αμέσως επόμενο ερώτημα που θα έθετα κάποια στιγμή!
    :-)

    *Offshore, :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ˙˙˙ητφέρθακ νοτ εμ ησύλ ητ ακήρβ ηΤ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ˙˙oɹǝʇossıɹǝd ɐɯoʞɐ ʍsdǝןoʞsʎp ǝs ɐu ɐı⅁

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. *Έρεβος, με προβληματίζεις!!!! Με προβληματίζεις σοβαρά!!! Ήτοι, αυτό το τελευταίο πως το έκανες βρε θηρίο???
    Μολόγααααααααααααααααααα!!!
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τελικά οί άλλοι κάναν τρομοκρατικοί οργάνωση για να αναπαράγουν το V for Vendetta στις επιστολές, το βαρελότο δεν έκανε καθόλου υλικές ζημιές, οι φουστανελάτοι αρνήθηκαν να φύγουν με κίνδυνο τις ζωής τους και άλλοι κάνουν πορία για να τους τιμήσουν;

    Μα τι κόσμος είναι αυτός που ζούμε ας μου εξηγήσει κάποιος που να το κατέχει το θέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι???
    Παίζει και πορεία?
    :-)
    Τίνος και υπέρ ή κατά τίνος?

    Με πιάνεις αδιάβαστο...
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τελικά αν γράφω μετά τις 12:00 όλα ανορθόγραφα είναι φτού.
    Κάπου το είδα ρε φίλε ( μπορεί fb όλες τις μαλ εκεί τις βλέπεις ). Μάζωξη για να τιμήσουμε τους εύζωνες που αρνήθηκαν να φύγουν απο το πόστο τους ή κάτι τέτοιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Άμα είναι έτσι, δε νομίζω πως είναι σοβαρή ιδέα... Υποθέτω ότι "αν μπορούσαν, ας έκαναν κι αλλιώς".
    (Άσε που δε νομίζω να υπήρχε και λόγος, δηλαδή -μάλλον ευκαιρία θα έβρισκαν άν έφευγαν)
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Mi-la-re,
mi-la-re-si