Σάββατο, Απριλίου 10, 2010

ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΑΝΘΡΩΠΟ

Τραγουδάς άλλο σκοπό.
Δεν μπορεί να 'σαι δικός μας.
Μέθυσε με το κρασί.
Έμαθα να σ' αγαπώ,
αν και είσ' αντίθετός μας.
Μάθε το καλά κι εσύ.

Είτε λίγοι, είτε πολλοί,
είναι κρίμα την ψυχή μας
να τη λιώνουν σαν κερί.
Ας κοιτάξουμε μαζί
να σκοτώσουμ' ένα τέρας
που παντού μάς απειλεί.

Κι αν εγώ δεν ωφελεί
να σε καίω με τη φωτιά μου,
σβήσε με μ' ένα φιλί.
Είναι άδικο οι πολλοί
να μισούν το πέταγμά μου
όπως το μικρό πουλλί.

Γιατί, αλήθεια, Ελευθερία,
γεννημένη από σεισμούς,
είναι έξω από τα κράτη
κι έξω απ' τους θεσμούς.
Έχει απ' τον ήλιο κάτι
κι από τους αστερισμούς.


Αρίμπα μουτσατσίγιος γιουτουμπίστας, Χατζιδάκις είναι, και μάλιστα στις καλύτερες στιγμές του (δηλαδή αυτές που τις έφαγε η μαρμάγκα) κι άμα μου το βρείς είτε σε βίνδεον είτε σε εμπιθρίον, θα έχεις εξασφαλίσει τον θαυμασμό μου -διότι μπήκε η άνοιξη και τέτοια χασάποσέρβικα πρέπει να ακούμε.
Έρρωσθε!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Mi-la-re,
mi-la-re-si