Τετάρτη, Μαΐου 26, 2010

ΒΡΕΣ ΤΟΝ ΒΑΘΥΤΕΡΟ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ

Μπορεί η οικονομική κρίσις να μας έχει γονατίσει, όμως εμείς είμεθα πνευματικοί ανθρώποι, οπότε θα συνεχίσουμε να ασχολούμεθα με πνευματικά ζητήματα. Αν μη τι άλλο, οφείλουμε να δώσουμε μια προφητική νότα αισιοδοξίας στους ένθεν και ένθεν ημών αδύναμους μέροπες οι οποίοι κοιτάζουν με άγχος και αγωνία το αύριο, αναρωτούμενοι τι στα κομμάτια τους ξημερώνει.

Εγώ βέβαια ξέρω τι τους ξημερώνει, και τους το λέω και δε με πιστεύουν. Όμως κάνω την καρδιά μου πέτρα και νοιάζομαι για την άγνοιά τους.

Η παρακάτω ευρεσιτεχνία, που αναρτήθηκε στο φεϊσμπουκικό γκρούπ "ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΗ ΜΑΛΑΚΙΑ ΝΑ ΧΕΣΤΟΥΜΕ ΣΤΟ ΧΡΗΜΑ", είναι πολύ απλή στη χρήση: Το μόνο που χρειάζεται να γνωρίζει κάποιος, είναι η ημερομηνία γεννήσεώς του, καθώς και τι χρώμα μπλουζάκι φοράει.
Άπαξ και γνωρίζει αυτά, η ανάλυσή της προσωπικότητάς του αρχίζει να κυλά σαν το νερό -το γάργαρο νερό- και αν μη τι άλλο ο κόσμος μας αποχτάει ένα χαζούλι χαμόγελο παραπάνω.

7 σχόλια :

  1. "Παντρεύτηκα"
    "Έναν γέρο"
    "Επειδή είμαι αυτό που είμαι"
    ....
    ...
    ,,
    .
    απογοήτευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κατούρησα σε μια μαϊμού επειδή είμαι gay. Αληθές κατά το ένα τρίτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. επειδή είμαι άσχημος παντρεύτηκα την Παπαρήγα(....θα ήθελα)πλάκα-πλάκα όλοι "τσιμπήσαμε" οπως βλέπεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. *Ναι, Αθηνά, όμως ο προσεκτικός μελετητής θα παρατηρούσε: "α, ώστε ανήκεις στο ζώδιο της παρθένου!", και θα ξεκινούσε μια όμορφη, φρέσκια κοινωνική επαφή!!!
    :-)

    *Σχολιαστά, δεν τολμώ να πιστέψω ότι το αληθές είναι η μαϊμού!!!
    :-)

    *Loupasg, μα δεν δίνει μα νέα διάσταση στα πράγματα? :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η μαϊμού; Όχι, όχι η μαϊμού!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κάπνισα χόρτο?????
    μέ΄εναν μεθυσμένο γερμανό???
    A! pa!pa! kapoios me parakolouthei??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. *Σχολιαστής-Ελίτσα, αμφότεροι άψογοι!!!!!!
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Mi-la-re,
mi-la-re-si