Δευτέρα, Μαΐου 10, 2010

ΜΩΡ' ΤΙ 'Ν' ΤΟΥΤΟΙ?

If the documents are proven legitimate, and with a plethora of executive-level signatures it appears they would be difficult to forge, Athens will likely now demand G-Pap's head on a platter, or at least a coherent explanation why he refused to do this transaction at massively beneficial to Greece terms, which most importantly, did not involve the IMF's austerity measures, which have been the source of so much consternation to date, not to mention a proximal cause for the biggest market drop in history.

Ούτως θέτει το ζήτημα, αναγνώστα μου, το σχετικόν δημοσίευμα του zerohedge.com, αναφερόμενον εις σχετικόν δημοσίευμα του dosepasa.wordpress.com.

Ήτοι, όλοι λεφτά μας δίνανε, και ο εκλαμπροτατος και πολυχρονεμένος βεζύρης μας (ο "G-Pap") τους απάντησε:


Βρε έχουμε μπλέξει άσχημα με δαύτους τους πολυχρονεμένους ηγήτορές μας, αναγνώστα μου... Έχουν κακούς σκοπούς, άκου που σου λέω...

4 σχόλια :

  1. Ερώτηση άσχετη: Γιατί ο ανένταχτος εντάσσεται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μμμμμμμ... Δύσκολη ερώτηση!!!
    Πάντως, κάποτε ο Χάρυ Κλυν είχε βγάλει ένα όμορφο τραγουδάκι, τσιφτετέλι, που είχε περίπου τους εξής στίχους:

    "Εγώ είμαι ένας ανένταχτος,
    ένας ξεριζωμένος
    και με σμυρνέϊκα ψητά νανουρισμένος,
    τα δυό μου χέρια πήρανε
    ψητό που μου σερβίρανε,
    δυο και δυο κι άλλα δυο
    και δυο κι οχτώ δεκάξι
    πήγα να φάω απ' το ψητό
    μα το ψητό δεν είναι εντάξει"

    κάπως έτσι πήγαινε το τσιφτετέλι,
    και νομίζω πως απαντάει στο ερώτημά σου!!!
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κι ακόμα ένα άσχετο:
    10:30 λέτε και ακριβώς ξεκινάτε; (από Υμηττού και Φορμ.)
    ένας πόντος να φύγει ένα νύχι να σπάσει.. έχασα την επανάσταση;
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ελίτσα, ήμασταν τόόόόσοι πολλοί (καμιά εικοσαριά -αλλά δυναμική εικοσαριά), που έπρεπε να φύγουμε γιατί αλλιώς θα παρεμποδίζαμε την κυκλοφορία!!!
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Mi-la-re,
mi-la-re-si