Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 20, 2012

ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ

Θαυμάζω το κουράγιο των ατόμων που πάνε κόντρα στο ρεύμα.

Για παράδειγμα, σε μια εποχή όπου όλοι πουλάνε όσο-όσο τα λιγοστά ασημικά,χρυσαφικά και χρυσά κοσμήματα που τους έχουν απομείνει, εγώ θαυμάζω τους γενναίους επιχειρηματικούς νόες που ιδρύουν επιχειρήσεις και καταστήματα αργυροχρυσοχοΐας.
Ή, σε μια εποχή όπου αυξάνονται οι ουρές στα συσσίτια και διογκώνεται ο αριθμός όσων ζουν κάτω απ'το όριο της φτώχειας -μη σου πω και της εξαθλίωσης- εγώ θαυμάζω όσους ανοίγουν εστιατόρια πολυτελείας, κυριλέ παγωτατζίδικα και πολυτελείς καφετέριες.
Ή, σε μια εποχή που ο άλλος δεν έχει να πληρώσει ούτε τα εισιτήρια του μετρό, θαυμάζω όσους τολμηρούς αποφασίζουν να αγοράσουν ταξί.

Πάντοτε θαύμαζα τους τολμηρούς.

Αλλά κι εγώ τολμηρός είμαι. Σκέφτηκα λοιπόν δύο γαμάτες επιχειρηματικές ιδέες:

α) Να αγοράσω μια μονοκατοικία στον Άγιο Παντελεήμονα και να τη μετατρέψω σε Κέντρο Εβραϊκών Μελετών -στη μια αίθουσα του οποίου  να διοργανώνονται προβολές της ταινίας "Η αθωότητα των μουσουλμάνων" και στην άλλη αίθουσά του να διοργανώνονται εκδηλώσεις μνήμης του ολοκαυτώματος και καταδίκης του νεοναζισμού. Τέλος, εάν εξασφαλίσω την άδεια για κάτι τέτοιο, μια τρίτη αίθουσα κάλλιστα θα μπορούσε να λειτουργεί ως εβραϊκή συναγωγή -που τόσο λείπει από τον Άγιο Παντελεήμονα.

β) Να αγοράσω ένα μεγάλο υπόγειο στα Εξάρχεια όπου και θα εγκαταστήσω τα υπερσύγχρονα εκτυπωτικά μηχανήματα του εκδοτικού μου οίκου -ο οποίος θα ειδικεύεται στην έκδοση των Απάντων του Αδόλφου Χίτλερ και αφισών του τρίτου ράιχ.

Πιθανότατα, βέβαια, οι επιχειρηματικές μου δραστηριότητες δεν θα στεφθούν από μεγάλη επιτυχία. Πιθανότατα θα αντιμετωπίσουν μερικά μικροπροβλήματα στη λειτουργία τους.
Τον αναγνωρίζω αυτόν τον κίνδυνο.

Όμως, διάολε, είμαι σίγουρος πως θα έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες επιτυχίας συγκρινόμενες με τις επιχειρηματικές απόπειρες των γενναίων και ευφυών συνανθρώπων μου που ανέφερα στην αρχή αυτού του κειμένου και τις οποίες βλέπουμε γύρω μας να ξεφυτρώνουν σαν τα μανιτάρια.

Ή, ίσως, σαν τα μουρέλα...


2 σχόλια :

  1. Και μία γκαρσονιέρα να έχεις, για να κάνεις εκδοτικό οίκο όταν το θες πολύ, γίνεται.

    Όμως συναγωγή εσύ ; Για τετράγωνο σήμα σε κόβω, τετράγωνη θεϊκή την υπόστασή σου και τέτοια, λίγο δύσκολο, αλλά άμα εκτυπώσεις το blog σου και το ανακηρύξεις "σύμβολο τετραγωνισμένης πίστεως", θα είσαι μέσα στους 400 (επίθεους).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και τι το πέρασες το μπλογκ μου ωρέ jajavax? Α' εμένα τι με πέρασες? Για οικουμενική σύνοδο με πέρασες?
    Απαπαπαπα, τι να πω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Mi-la-re,
mi-la-re-si