Πέμπτη, Νοεμβρίου 01, 2012

ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΘΕΙ ΕΝΑ ΓΑΜΜΑΔΙΟΝ ΜΕ ΤΟ ΕΥ ΕΣΤΙΝ!!!

Αφού διευκρινίσω για πολλοστή φορά πως οι Έλληνες δεν ήξεραν κανέναν "μαιανδρικό σταυρό" για τον απλούστατο λόγο ότι με τη λέξη "σταυρός" ονόμαζαν απλώς τον πάσσαλο και το παλούκι (και ένα παλούκι δεν δύναται να είναι μαιανδρικού σχήματος -εάν ήτο μαιανδρικού σχήματος δεν θα ήτο παλούκι, ως εκ τούτου δεν θα ελέγετο σταυρός -η λέξις σταυρός παράγεται εκ του ρήματος "στύω" -όπως λέγομεν "έχω στύση" -και αν η στύση μου είναι μαιανδρικού σχήματος τότε απλώς θα έχω στραβοψωλιάσει -πράγμα κακόν)... 

...Και αφού ξανα-μανα-επαναλάβω πως οι Έλληνες δεν ήξεραν καμμία άλλη έννοια της λέξεως "γαμμάδιον" πέραν της εννοίας "το μικρό γάμμα"... 

...Ε, αφού τα διευκρινίσω αυτά, επόμενον είναι να γελώ με τας περί την σβάστικα απόψεις θεωρητικώς ομοθρήσκων μου, ασχέτως αν τρέφω εκτίμηση για τα πρόσωπά των και την προσφοράν των... 

...Ωστόσο, παρά τον σαρδόνιο γέλωτά μου αναφορικώς με το κατιτί που έχουν πάθει στην αγωνία τους να ελληνο-ιεροποιήσουν την λατρεμένη τους σβάστικα, δεν θα ημπορούσα παρά να σταθώ εκστατικός μπροστά στην εφευρετικότητά των, της οποίας εφευρετικότητος, σπαρταριστός καρπός είναι η άρτι εφευρεθείσα  γαμάουα ονομασία "ΕΥ ΕΣΤΙΝ"

Βέβαια, θα μου πεις, δικαίωμά τους να λατρεύουν τη σβάστικα -για κάποιους εξ αυτών, άλλωστε, ήμουν βέβαιος ότι λατρεύουν τη σβάστικα και μόνο δευτερευόντως τους θεούς μου -τι για κάποιους εξ αυτών δηλαδή, τρόπος του λέγειν... 

...Αλλά δεν κάθονται να το συζητήσουν αναμεταξύ των, ώστε να μην προκαλούν σύγχυση στους υπόλοιπους σβαστικολάτρεις σχετικά με το ποιά πρέπει να εφευρεθεί ελληνότροπος ονομασία για το λατρεμένο σύμβολο της ιδεολογίας των?

Ωστόσο, κυρίως ανησυχώ για τον Δία. 
Όχι για τον Δία γενικώς, αλλά για τον Δία τον Τερπικέραυνο. 

Μην τη δει στραβά και ρίξει κανέναν κεραυνό ο Δίας και κάψει κι εμάς από σπόντα δηλαδή, όχι τίποτ' άλλο... 

Βρε εμείς να τη γλιτώσουμε απομακρυνόμενοι από αυτούς μη μας πάρει αμπάριζα κι εμάς κάνας κεραυνός, και οι ίδιοι ας κάνουν τα κουμάντα τους μονάχοι...





3 σχόλια :

  1. Μας γαμμαδιασαν με τις μπούρδες.
    Όπως επίσης και με το άλλο που παίζει πως δήθεν ο ισοσκελής σταυρός (στην σημαία πχ ) είναι σύμβολο του Διός.

    Το ευ στήσιν καλό μου ακούγεται σαν το αρχαίο πάντα όρθια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχαχαχαχα γελάς σαρδόνια; τότε εγώ έχω γίνει τζόκερ! κι ο Πανδίων να προσπαθεί να μαζέψει τ' ασυμάζευτα λέμε χαχαχαχα ξεκολάτε οι πολυθεϊστές πριν καταντήσετε... εθνικοί.
    ΥΓ πρκλς θυμάσαι πριν χρόνια (ακόμα ούτε σφράγισμα στα δόντια δεν είχα) μια συζήτηση που διαφωνούσαμε "ασχετως αν τρέφεις εκτίμηση προς τα πρόσωπά τους";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρήστο, άμα το μέλλον μου επιφυλάσσει να δω και καμιά κατάσταση ή εκδήλωση με ισοσκελείς σταυρούς προς τιμήν του Διός... θα νιώσω πλήρης!!!
    Πλάκα έχει πάντως!
    :-)

    Κλείτωρ, γιατί να ξεκολλήσουμε βρε? Μια χαρά μας βρίσκω! Παρ' όλα τα χούγια και τα κουσούρια πλησίον, όποτε ρίχνω μια ματιά στο τι εμμονές παίζουν στην ευρύτερη κοινωνία, λέω εντάξει, κληρονομικό θα είναι μάλλον...
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Mi-la-re,
mi-la-re-si