Τετάρτη, Οκτωβρίου 16, 2013

Εκκλησιαστικός δωδεκαθεϊσμός

Με ενδιαφέρον πληροφορήθηκα πως -επιτέλους!- ιδρύθηκε και λειτουργεί (δεν ξέρω επί πόσον καιρό) η Εκκλησία του Ελληνικού Δωδεκαθέου!

(κι αν δεν με πιστεύεις, ταλαίπωρε αναγνώστη μου, κλικ εδώ
-και μη έσο άπιστος, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ τρολιά).

Καιρό τώρα, ταλαίπωρε και πονεμένε αναγνώστη μου, σκέφτομαι να το κάνω. Όμως ύστερα από την προαναφερθείσα εξέλιξη, αποφάσισα να το κάνω το συντομότερο δυνατόν:

Θα ιδρύσω τη Συναγωγή των Ελλήνων Δωδεκαθεϊστών! Δε μου γλιτώνει!

Ακριβώς εδώ, ταλαίπωρε και βασανισμένε αναγνώστη μου, θα ήθελα τη βοήθειά σου:

Πιστεύεις πως θα πρέπει να κατοχυρώσω την πατέντα "Συναγωγή των Ελλήνων Δωδεκαθεϊστών", ή μήπως να προτιμήσω την ονομασία "Κονγκλάβιο Καρδιναλίων του Ελληνικού Δωδεκαθεϊσμού"?  Ή μήπως "Διαρκής Ιερά Σύνοδος Ελλήνων Πολυθεϊστών" -γιατί όχι και "Ελληνικό Πολυθεϊστικό Πατριαρχείο", ώστε να υπάρχει δυνατότητα ύπαρξης πολλών Πατριαρχείων: Πατριαρχείο Αθηνών, Πατριαρχείο Θεσσαλονίκης, Πατριαρχείο Μάνης και πάσης Λακωνίας κλπ κλπ, όπου, κάθε φορά που θα απαιτείται, όλα τα πατριαρχεία μαζί θα οργανώνουν Οικουμενική Σύνοδο προκειμένου να πάρουν θέση σχετικά με μία κυοφορούμενη διχογνωμία (σαν την σε άλλο ηλεκτρονικό χώρο εξελισσόμενη διχογνωμία μεταξύ των αιρετικών Λατρευτικιανών και των αιρετικών Θεραποντοφυσιτών).

Πιστεύω πάντως ότι η καλύτερη ονομασία που θα μπορούσα να διαλέξω είναι όντως "Συναγωγή των Ελλήνων Δωδεκαθεϊστών", κι αυτό επειδή πιθανολογώ πως -σαν ονομασία- ιντριγκάρει περισσότερο από όσο ιντριγκάρουν αντίστοιχες ονομασίες άλλων θεωρητικώς ομοθρήσκων μου.

Απλά προβληματίζομαι αν οι ιερείς μας θα πρέπει να αποκαλούνται "Ηλευοίτες" (εκ του "Ήλιος"+"Ευοί"), ώστε ο κόσμος να τους μπερδεύει τόσο με τους Λευίτες αλλά και με τους Αλεβίτες, με τους Μαλεβίτες και γενικώς να γίνεται μπέρδεμα και χαβαλές -ξέρεις τώρα, χαβαλές να γίνεται...

Τα σκέφτομαι αυτά, διότι πιθανολογώ πως σύντομα θα βρεθεί κάποιος θρασύτερος εμού που θα ιδρύσει τους Δωδεκαθεϊστές Μάρτυρες του Ζηνός, ένας άλλος θα ιδρύσει την Ορθόδοξη Εκκλησία των Ελλήνων Δωδεκαθεϊστών του πατρώου ιουλιανού ημερολογίου, και στο τέλος οι μη-γρηγορούντες ενδιαφερόμενοι, θα μείνουν με ελάχιστα θελκτικές επιλογές όπως "Ελληνικό Τζαμί Δωδεκαθεϊστών"  ή "Δωδεκαθεϊστική Παγόδα" και τέτοια απω-ανατολίτικα πράματα που έχουν στην Άπω Ιωνία (την λεγόμενη και Ιαπωνία)...

Γι' αυτό σου λέω χιλιοταλαιπωρημένε αναγνώστη μου, πρέπει να τρέξω να κατοχυρώσω την ονομασία "Συναγωγή των Ελλήνων Πολυθεϊστών" -διότι οι καιροί ου μενετοί κι ίσως να μην προλάβω και κατοχυρώσει την πατέντα κανένας άλλονας.

Ξέφυγα όμως...
Ο σκοπός αυτής εδώ της δημοσιεύσεως είναι να ενημερώσω το κοινό σχετικά με την ύπαρξη και λειτουργία της Εκκλησίας του Ελληνικού Δωδεκαθέου.
Και αντ' αυτού εγώ ξέφυγα κι άρχισα να λέω άλλα αντ' άλλων.

Τι κακό είναι κι ετούτο που έχω πάθει βρε αναγνωσταρά μου:
περιέργως, κάθε φορά που ασχολούμαι με τέτοια ζητήματα, ξεφεύγω.

Χάνομαι γιατί ρεμβάζω, Διάφανος




4 σχόλια :

  1. Οικοδεσπότα!

    Σα να μην έφταναν τα βάσανά μου με την Εφορία του γκαβού καί του χοντρού, έχω κι εσάς!

    *Με* προξενήσατε εγκεφαλικόν αδιέξοδον, μ' αυτά που γράφετε!

    Δηλαδή, σε μισόν αιώνα (ίσως καί συντομώτερα) θα υπάρχουν καί οι Ταλιμπάν του Άρεως;
    (Αφού πρώτα εφυρεθεί ο μωμεθανισμός του Άρεως - ξέρω 'γώ ύστερ' από προφητικά όνειρα του "προφήτου" ανιπτόποδος Σελλού.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ Εργοδότα, αυτοί οι Ταλιμπάν του Άρεως μου ακούγονται σαν τους Φενταγίν του Ατρομήτου -ήτοι σαν σύνδεσμος οπαδών!
    :-)
    Υπονοείτε κάτι σχετικό με την οπαδοποίηση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θελω να επισημανω πως η ολη φασαρια οφειλεται στην ανοδο των 12φιλοσοφουντων γραμματικο-σχολαστικων απο την μια και στην υποχωρηση των "πολιτικων" διαθεσεων απο την αλλη οι οποιες μας εδιναν αιρεσεις με χαρακτηριστικα υπερβασης, σουπερ-αισθησης, καθολικοεκφρασης κτλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ίσως αυτή ήταν μόνο η συσκευασία και όχι το περιεχόμενο, όμως... Ε?
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Mi-la-re,
mi-la-re-si