Σάββατο, Δεκεμβρίου 27, 2014

Υπερήφανος ως μπλόγκερ

Τις τελευταίες μέρες είμαι υπερήφανος ως μπλόγκερ
και αισθάνομαι πολύ ικανοποιημένος ως άνθρωπος 
αφού κατάφερα να προηγηθώ 
-κατά 51 ολόκληρους μήνες, δλδ. 4 χρονάκια και 3 μήνες, παρακαλώ-
του προχθεσινού εξωφύλλου της Ελεύθερης Ώρας!!!

Δεν είναι εύκολη υπόθεση το να προηγηθείς
Όμως, ναι!!! Το μπόρεσα!!!
Το κατάφερα!!!
Ελεύθερη Ώρα φάε τη σκόνη μου!
Αυτά που εσύ έγραψες στις 24 Δεκεμβρίου 2014
εγώ τα ανέλυα στις 27 Ιανουαρίου 2010!!!

Το εξώφυλλο της Ε.Ω της 24/12/2014...
... και το δικό μου κείμενο της 27/9/2010.
Ένα κείμενο που διατηρεί την αξία του,
ιδίως για όσους αναρωτιούνται
τι στον πούτσο θα κάνουν τις μεγάλες ποσότητες 
αλευριού και λαδιού
στην απευκταία περίπτωση που θα τους μείνουν αμανάτι.

4 σχόλια :

  1. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, ευχαριστώ!!!
      Και εις ανώτερα, μου εύχομαι!!!
      :-)

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Εύχομαι το νέο έτος να είναι για όλους/όλες μας γεμάτο με ακόόόμα μεγαλύτερες επιτυχίες!!!
      :-)

      Διαγραφή

Mi-la-re,
mi-la-re-si